Oct 12, 2007

စြန္႔လႊတ္လိုက္ျပီ

စြန္လႊတ္တာ မဟုတ္ပါ။ စြန္႔လႊတ္လိုက္တာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ဖက္က တာ၀န္ေက်ခဲ့တဲ့ အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ လိပ္ျပာသန္႔တယ္။ ဒီေခတ္ၾကီးမွာ ကၽြန္ေတာ့္အျဖစ္က ငပိန္းေကာင္ လို႔အေျပာ ခံရင္လဲ ခံရနိဳင္ေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ လုပ္ခဲ့တာေတြ အားလံုးကုိ ကၽြန္ေတာ္ေက်နပ္တယ္။ ၁၀၀% တာ၀န္ေက်တယ္။ အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္သင့္ ျပီလို႔ ယူဆလိုက္တဲ့အတြက္ စြန္႔လႊတ္လိုက္ပါျပီ။ အေၾကြေစ့ေလး ကုိ ဟုိဖက္ဒီဖက္ လွန္လိုက္သလို ပဲေပါ့။ (တစ္ဖက္မွာေတာ့ အနာေတြ က်န္ရင္ က်န္ခဲ့မယ္ေလ)။