Feb 12, 2008

Yay! I'm on Google's Search Results Page 1!!

ဒီေန႔ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ပ်င္းေနတာနဲ႔ Google မွာ "R Blog" လို႔ ရိုက္ထည့္ျပီး ရွာၾကည့္လိုက္ေတာ့ Google ရဲ့ Results မွာ ကၽြန္ေတာ္ Blog က Page 1 ရဲ့ ၄ ေနရာေျမာက္မွာ ေရာက္ေနတာကုိ ေတြ႕ရပါတယ္။



ကၽြန္ေတာ္ ဒီ Blog ကုိ စျပီးေရးကာစ အခ်ိန္ကဆိုရင္ "R Blog" လို႔ ရိုက္ထည့္ျပီး ရွာၾကည့္ရင္ Page 7 ေလာက္ေရာက္မွ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ့ Blog ကုိေတြ႔ရခဲ့တာပါ။

ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ကုိ ေပ်ာ္သြားပါတယ္။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ကၽြႏ္ေတာ့္ Blog address က နည္းနည္း ရွည္ျပီး ရွဳပ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ အရင္ကဆုိရင္ လိပ္စာမသိပဲ ကၽြန္ေတာ္ Blog ကုိ လာဖုိ႔နည္းနည္း ခက္ေနၾကပါတယ္။ အခုေတာ့ လိပ္စာ ေမ့သြားခဲ့ရင္ေတာင္ Google မွာ အလြယ္တကူ ရွာလို႔ ရေနပါျပီ။

ကၽြန္ေတာ့္ရဲ့ Blog လဲ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ လူသိမ်ားျပီး လူ၀င္မ်ားလာတဲ့အတြက္ Page Rank ေတြလဲ တက္လာပါတယ္။ ဒီလို ရလဒ္ေတြအားလံုးက R Blog ကုိ အျမဲ၀င္ေလ့လာေနတဲ့ User ေတြရဲ့ ေက်းဇူးလို႔ ကၽြန္ေတာ္က ဆိုခ်င္ပါတယ္။ ဟုတ္တယ္ေလ... ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္ေလာက္ ေရးထားေရးထား.. ၀င္ၾကည့္တဲ့သူ မရွိရင္ အလကားပဲေလ။

ကၽြႏ္ေတာ္ Blog ရဲ့ သက္တမ္း ၈ လအၾကာမွာ Hit Count တစ္ေသာင္းနဲ႔ ၇ ေထာင္ေလာက္ ရွိလာပါျပီ။ ဒီ ammount ဟာ နည္းေသးတယ္လို႔ ေျပာရင္ ေျပာလို႔ရပါတယ္။ တစ္ေန႔ကုိ လူအ၀င္ ၂၀၀ ပါတ္၀န္းက်င္ နီးပါးကုိ ကၽြႏ္ေတာ္ ေက်နပ္ေနမွာမဟုတ္ပဲ ဒီထက္ ဒီထက္ ပိုၾကိဳးစားျပီး အသံုး၀င္တဲ့ Post ေတြ တင္နိဳင္ေအာင္ လုပ္သြားပါမယ္။ Google Search Results ရဲ့ ထိပ္ဆံုးကုိလဲ ေရာက္ေအာင္ တတ္နိဳင္သေလာက္ ၾကိဳးစားသြားပါမယ္ခင္ဗ်ာ။ :)

Rapster
Feb 12 2008 1:33 AM